Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg. ustawień przeglądarki.

        I. Definicje

        Regulamin – ogół zasad zamieszczonych w niniejszym dokumencie, określających właściwy sposób użytkowania oraz działania Serwisu.
        Serwis – internetowa strona www, o charakterze handlowo-usługowym, znajdująca się pod adresem https://csgo-skins.com oraz prowadzona przez Administratora.
        Administrator – WIZIN Piotr Szewczyk Dominik Szewczyk s.c. NIP: 774-32-32-958, REGON: 366503246, ul. Trakt Kamiński 15, 09-530 Gąbin, Polska, e-mail: [email protected], telefon: 242356645 - odpowiada za zarządzanie i prowadzenie Serwisu.
        Użytkownik – każda osoba, która odwiedza stronę https://csgo-skins.com, w celu skorzystania z oferowanych usług, w celach informacyjnych, lub jakichkolwiek innych związanych z działalnością owego Serwisu.
        Przedmiot – wirtualny zasób, który ma swoje zastosowanie tylko i wyłącznie na stronie CSGO-Skins.com. Przedmiot nie ma realnej, fizycznej postaci.
        Usługa – polega ona na dostarczeniu Użytkownikowi zakupionych przez niego Przedmiotów. Przedmioty wysyłane są za pośrednictwem platformy Steam na adres wymiany(ang. Trade URL), który został podany w Serwisie przez Użytkownika.


        II. Postanowienia ogólne

        1. Decydując się na skorzystanie z Usług Serwisu, Użytkownik jednocześnie wyraża zgodę na zastosowanie wszystkich postanowień Regulaminu, co jest równoznaczne z jego pełną akceptacją.
        2. Aby dokonać zakupów niezbędne jest zalogowanie się w Sklepie za pomocą platformy Steam. Logowanie się w Sklepie poprzez platformę Steam jest bezpieczne i nie powoduje przekazania żadnych danych ani uprawnień do konta Administratorowi.
        2. Dostawcą oferowanych w Serwisie usług płatnościoywch są firmy PAY G2A, SimPay. Korzystanie z usług płatnościowych Serwisu jest równoznaczne z pełną akceptacją regulaminów zawartych w punkcie 4.
        3. Szczegółowe regulaminy dostawców usług płatnościowych w/w firm są dostępne pod adresami:
        • dla firmy Pay G2A: https://pay.g2a.com/terms-and-conditions
        • dla firmy SimPay: https://simpay.pl/dokumenty/simpay_regulamin_uzytkownik_koncowy_01_03_15.pdf
        4. Serwis nie jest w żaden sposób powiązany z Valve Corporation, Counter Strike: Global Offensive, Steam ani z żadnymi innymi znakami handlowymi Valve corporation.
        5. Użytkownik akceptuje to, że zakupione Przedmioty nie podlegają zwrotowi.


        III. Charakterystyka Użytkowników i Usługi

        1. Użytkownikiem oferowanej w serwisie Usługi może być każda pełnoletnia osoba, posiadająca uprawnienia do użytkowania telefonu komórkowego. Osoby niepełnoletnie, nie mogą korzystać z usługi nawet posiadając zgodę swoich rodziców lub innych prawnych opiekunów.
        2. Użytkownik, chcący kupić dany Przedmiot, musi najpierw doładować $2 do swojego portfelu w Serwisie za pomocą dostępnych usług płatnościowych.
        3. Dostawca Usługi oraz Administrator nie odpowiadają za:
        • Treści wiadomości SMS wysyłanych przez Użytkowników dla usług płatnościowych SimPay,
        • Skorzystanie z usług płatnościowych przez osoby nieuprawnione do użytkowania danego numeru telefonu komórkowego oraz niepełnoletnie,
        • Wszelkie szkody spowodowane w wyniku nieprawidłowego korzystania Użytkowników z Usługi,
        • Błędne oszacowanie przez Użytkownika swoich możliwości finansowych oraz nieznajomość obowiązujących aktualnie w Serwisie cen.
        • Zakłócenia w dostarczaniu Usługi, jeśli następują one wskutek zaistnienia zdarzeń losowych, niezależnych od Dostawcy Usługi i/lub Administratora,
        • Działania Użytkowników wynikające z: niezrozumienia charakteru Usługi, niezapoznania się z obowiązującym Regulaminem, oraz/lub korzystanie z Usługi niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
        • Przerwy w obsługiwaniu użytkowników wynikające z przyczyn natury technicznej (np. konfiguracja, aktualizacje, wymiana sprzętu etc.) lub niezależnych od Dostawcy Usługi oraz Administratora.
        • Ewentualną blokadę konta na platformie Steam.
        4. Podczas korzystania z Usług Serwisu, każdy Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za nieprzestrzeganie Regulaminu, z uwzględnieniem odpowiedzialności karnej oraz cywilnej w przypadkach naruszających obowiązujące w Polsce prawo.
        5. Użytkownikowi Serwisu nie przysługuje prawo do żądania zwrotu kosztów za uzyskanie środków na Serwisie.
        6. Użytkownik, wygrywając skin se skrzynki, nie jest jego właścicielem. Jest wyłącznie właścicielem funduszy, równowartych danemu przedmiotowi. Użytkownik ma prawo skorzystać z Upgradera lub wymienić każdy skin z powrotem na fundusze. Użytkownik, posiadając środki na stronie, może skorzystać z zakładki Handel, i za pomocą wymiany przedmiotów pomiędzy użytkownikami, złożyć ofertę wymiany innemu użytkownikowi strony. Regulamin i zasady wymiany określa pkt III.7

        7. Wymiana przedmiotów pomiędzy graczami:
        Wypłata:
        • Po wymianie skina środki zostaną odjęte od salda, a osoba wystawiająca skin zostanie powiadomiona o wymianie. Jeśli użytkownik nie potwierdzi lub nie odrzuci oferty wymiany w 30 sekund, żądanie zostanie anulowane, a Ty otrzymasz zwrot środków na stronie.
        • Gdy użytkownik potwierdzi, że chce handlować, ma 8 minut na przesłanie oferty na STEAM.
        • Jeśli użytkownik nie wyśle ​​Ci oferty w ciągu 8 minut, oferta zostanie anulowana, a Ty otrzymasz swoje środki z powrotem.

        Depozyty:
        • Lista Twoich przedmiotów będzie aktywna tak długo, jak będziesz online na CSGO-SKINS.
        • Gdy użytkownik poprosi o wymianę Twojego przedmiotu, masz 30 sekund na potwierdzenie, transakcji.
        • Po potwierdzeniu transakcji masz 8 minut na przesłanie oferty na STEAM do użytkownika.
        • Jeśli nie wyślesz oferty w ciągu 8 minut lub kupujący nie zaakceptuje oferty, zostanie ona anulowana.

        Przez proces Depozytu, jak i Wypłaty użytkownik jest prowadzony przez serwis. Pojawiają się komunikaty, które instruują użytkownika co ma w danym momencie zrobić.


        IV. Reklamacje

        1. Wszystkie reklamacje i roszczenia związane z niewłaściwym działaniem Usługi należy zgłaszać niezwłocznie do supportu na naszej stronie najpóźniej do siedmiu dni roboczych od momentu zaistnienia usterki.
        2. Reklamacje i roszczenia zgłoszone po tym terminie, nie będą rozpatrywane.
        3. Reklamacje można kierować do obsługi klienta (Supportu), który znajduje się w prawym dolnym rogu strony Serwisu.
        4. Czas oczekiwania na rozpatrzenie przez Support poprawnie wysłanej Reklamacji, wynosi do 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
        5. W przypadkach szczególnych Serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji maksymalnie do 30 dni roboczych, po uprzednim poinformowaniu Użytkownika o zaistnieniu takiej konieczności.
        6. Uznanie zasadności reklamacji Użytkownika, skutkuje zadośćuczynieniem w postaci przywrócenia środków na Serwisie o równowartości złożonego zamówienia.
        7. Użytkownik nie może ubiegać się o inną formę zadośćuczynienia niż dostępne w Serwisie Usługi, co oznacza, że nie przysługuje mu z tytułu Reklamacji odszkodowanie, ani zwrot należności.
        8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Użytkownika, Administrator nie ponosi odpowiedzialności wyższej niż równowartość doładowanych środków.


        V. Postanowienia końcowe

        1. Przy logowaniu za pomocą platformy Steam Serwis otrzymuje jedynie takie dane jak: Steamid, avatar, nick Steam. Logowanie jest w pełni bezpieczne i nie wiąże się z przekazaniem dla Serwisu takich danych jak login czy hasło do konta Steam Użytkownika.
        2. Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikowania faktycznej tożsamości Użytkowników serwisu poprzez prośbę o przesłanie kopii dowodu osobistego mailowo.
        3. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez podania przyczyny. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Serwisie.
        4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.06.2016 r.


        VI. Additional Terms and Conditions; EULAs

        When you use G2A Pay services provided by G2A.COM Limited (hereinafter referred to as the "G2A Pay services provider") to make a purchase on our website, responsibility over your purchase will first be transferred to G2A.COM Limited before it is delivered to you. G2A Pay services provider assumes primary responsibility, with our assistance, for payment and payment related customer support. The terms between G2A Pay services provider and customers who utilize services of G2A Pay are governed by separate agreements and are not subject to the Terms on this website.

        With respect to customers making purchases through G2A Pay services provider checkout, (i) the Privacy Policy of G2A Pay services provider shall apply to all payments and should be reviewed before making any purchase, and (ii) the G2A Pay services provider Refund Policy shall apply to all payments unless notice is expressly provided by the relevant supplier to buyers in advance. In addition the purchase of certain products may also require shoppers to agree to one or more End-User License Agreements (or "EULAs") that may include additional terms set by the product supplier rather than by Us or G2A Pay services provider. You will be bound by any EULA that you agree to.

        We and/or entities that sell products on our website by using G2A Pay services are primarily responsible for warranty, maintenance, technical or product support services for those Products. We and/or entities that sell products on our website are primarily responsible to users for any liabilities related to fulfillment of orders, and EULAs entered into by the End-User Customer. G2A Pay services provider is primarily responsible for facilitating your payment.

        You are responsible for any fees, taxes or other costs associated with the purchase and delivery of your items resulting from charges imposed by your relationship with payment services providers or the duties and taxes imposed by your local customs officials or other regulatory body.

        For customer service inquiries or disputes, You may contact us by email at [email protected]
        Kontakt [Online]