Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg. ustawień przeglądarki.

        Frequently asked question:

        • 1. Jak mogę wypłacić wygranego ze skrzynki skina?
          Nie możesz wypłacić skina, ale możesz go odsprzedać i wypłacić inny dostępny na podstronie "Withdraw".
        • 2. Dlaczego na podstronie "Market" jest tak mało skinów?
          Wyświetlone skiny należą do innych użytkowników. Każdego dnia wiele nowych skinów jest deponowanych przez innych graczy, wystarczy uzbroić się w cierpliwość.
        • 3. Dlaczego nie mogę wypłacić skina który wygrałem?
          Musieliśmy zmienić nasz system z powodu zmian w handlu Steam.
        • 4. Moja oferta została zablokowana, co mam zrobić?
          Poczekaj 10 minut. Jeżeli po tym czasie status oferty się nie zmienił, prosimy skontaktować się z obsługą, klikając zakładkę "Kontakt" w prawym-dolnym rogu.
        • 5. Jak długo muszę czekać na odpowiedź od obsługi?
          Staramy się odpowiadać jak najszybciej, 24/7. Jednak w niektórych przypadkach może to potrwać od kilku godzin do kilku dni.
        • 6. Jak wpłacić skiny?
          Po prostu kliknij "Wystaw przedmioty" na podstronie "Withdraw" lub "+" przy twoim balansie konta na stronie i wybierając metodę "P2P Deposit".
        • 7. Jak wyliczana jest maksymalna cena w markecie za jaką moge wystawić skina?
          Maksymalna cena wyliczana jest na podstawie sugerowanej ceny skina (+10%) oraz naklejek, które skin posiada (50% od ceny naklejki ale nie więcej niż 10% sugerowanej ceny skina). Czyli, np. Skin warty $10 możesz wystawić za $11, a jeśli ma on na sobie naklejkę wartą np. $5 to możesz go wystawić za $12. Co do minimalnej ceny to nie ma żadnych limitów.
          Zalecamy wystawiać skiny po cenie sugerowanej lub niższej, zależnie od tego, jak szybko chcesz sprzedać swój przedmiot.
        Kontakt [Online]